عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۷

حسن شدی که ...

  حسن شدی که غـریبی همـیشه ناب بـماند

  رد دو دسـت ابالـفـضل روی آب بـمـانـد

  حسن شدی که سوال غریب کیست درعالم؟

  مـیان کـوچه و گـودال بی جـواب بـمـاند

  حـسـیـن نیـز غـریـب اسـت اگـر شـبـیه بــرادر

  ولی بنـاسـت بقـیع حسـن خراب بـماند

  کمی ز غـصه ی تو رخـنه کـرده است به بیرون

  تفاوت زن چـون "جعـده" و "ربـاب" بـماند

  به احـتـرام حـسـیـن سـه روز مـانـده بـه گـودال

  بـنـاســت زائـــر تــو زیــر آفـــــتـاب بـمـانـد

  "مهدی رحیمی"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۹
عـــطـش ...

نظرات  (۱۱)

۰۹ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۲ ... خادم الزهرا
سلام
دگر امشب زهرا آرام ندارد ...

باید پشت یا ابتاه را صدا کند ...
پاسخ:
السلام علیک یا فاطمة الزهرا
سلام...
تشریف بیارید ....*دکتر....*

http://zareh.blog.ir/post/277


ایام سوگورای بر شما تسلیت...
پاسخ:
سلام ...
چشم

و همچنین برشما تسلیت ...
۰۹ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۲ وخدایی که دراین نزدیکیست
زیبا بود
ممنون از انتخابتون
التماس دعا
پاسخ:
ممنون ...
یاعلی 
"سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
شما دعوتید...

از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی
پاسخ:
سلام ...
همچنین برشما تسلیت ...

ممنون
یاعلی
۱۰ دی ۹۲ ، ۰۱:۳۳ فاطمه(یاس)
یارب نصیب هیچ غریب دگر مکن
دردی که گیسوان حسن را سفید کرد
پاسخ:

این گرد پیری از اثر خاک کوچه است

بر موی تو نشسته زفصل جوانیت ...

۱۰ دی ۹۲ ، ۱۰:۵۵ فریاد بی صدا
روی دیوار مدینه بنویسند همه
مجتبی تر ز تو انگار در این عالم نیست
پاسخ:
مظلوم و تنها و غریب عالمین است
گریه کن غم های این بی کس حسین است ...
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم ...
دردهایم به تو نزدیک ترم کرده طبیب
حرفم این است که یک وقت مداوا نشود!

سلام علیکم
عزاداری ها قبول ان شاالله ...
التماس دعا ...    
پاسخ:
روزها فکر من این است وهمه شب سخنم
که همه عمر بدهکار نگاه حسنم ...

سلام 
قبول حق ان شاءالله
یاعلی
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۷ عجل فرجه

خیلی قشنگ بود .

پاسخ:
ممنون از حضورتون
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۴ محمدصادق برجیان
من ندانم کیستم اما شما را دوســت دارم/
هر که هـستم خاندان مصطفی را دوست دارم

مرغ روحم چون کبوتر پـر زند ســوی مدیـنه/
هم خراسان هم نجف هم کربلا را دوست دارم

کمتر از آنم که باشـــــم بنده‌ی شاه ولایـت/
گر چه خــــــــود آلوده‌ام اهل ولا را دوست دارم

دوستـــی از دوســـتان دوستـــان اهــل بیتـم/
هر که هستــم شیعیان مرتضی را دوست دارم

گــر نکیر و منکرم پرسند آوردی چه با خــود
در جواب هر دو گــــــویم:
من رضا را دوست دارم
پاسخ:
من رضا را دوست دارم ...
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۳۵ حسین صادقی
با سلام و احترام
ممنون و سپاس فراوان از حسن انتخابتون
چشمهایم پس خاندن این شعر ناب در رثای کریم اهل بیت خیس شد.
دست شما و شاعرش از سفره ی جود و کرم امام مجتبی (ع) کوتاه مباد.....
باعث افتخار است که به بی نشان من هم سری بزنید و مرا مهمان نظرهایتان کنید
یا حق!
پاسخ:
سلام
ان شاءالله مزاحم میشم

التماس دعا
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی