عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۰۷:۲۹

میهمانی تمام شد ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
عـــطـش ...

نظرات  (۵)

دوباره کاش بیفتم به دست و پای خودم
۲۲ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۳۰ محمدصادق برجیان

ای فُلک عاشقی ز چه پهلو گرفته ای

ای بحر عشق از چه به غم خو گرفته ای

تاریک شد دو چشم علی بی طلوع تو

چندی است از عزیز دلت رو گرفته ای

بهر سؤال نه، ز مدد یا علی بگو

ای همسری که دست به زانو گرفته ای

ترسم بگیرد از من دلسوخته تو را

زخمی که از غلاف به بازو گرفته ای

دیوار را رها کن و از دست من بگیر

ای آنکه دست خویش به پهلو گرفته ای

گرچه کبود گشته ولی باز کن به من

آن چشم را که در خَم ابرو گرفته ای

آشفته است چون دل من موی زینبت

زان دم که شانه را ز سر او گرفته ای

موی تو محرم است و علی محرم تو نیست؟

از چیست چهره در پس گیسو گرفته ای؟

.

.

.

"محمد سهرابی"

ای خدااا....

در خاطرم شد زنده یاد فاطمیون

یاد شلمچه یاد فکه یاد مجنون

سلام

خوش به سعادتتون

پاسخ:
سلام
ممنون ...
دل هایمان جا ماند...
سلام
زیارت قبول
پاسخ:
سلام
ممنون ...
جای شما خالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی