عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۰۵

دو خط روضه ...

علی نبینم مرد خونم غصه داره

جانشین من یه دختره خونه داره

بگـو یه نـفـر مـیـخ درو در بـیـاره

ازمن که گذشت، برا زینب خطر داره

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۲
عـــطـش ...

نظرات  (۱۲)

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۵۴ فریاد بی صدا
من که از این رازها سر در نمی آرم ولی باز
سوره ی کوثر الهی نقطه هایش بیشتر بود...
پاسخ:
یا زهرا ...
اون ناله ها تو کوچه ها قلبمو از جا میکنه
هرکی باهرچی دستشه مادر مارو میزنه............
پاسخ:
وای مادرم ...
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۲۳ 彡♥خـادم المهدی♥彡

از سیلی و تازیانه بی تاب شدم
در پشت در از ضرب لگد خواب شدم
دردم به خدا شهادت محسن نیست
از بستنِ دستان علی آب شدم 

#وا_اُماه . . .
پاسخ:
وا اماه ...
ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم
مامور برای خدمت زهرائیم
روزی که تمام خلق حیران هستند
ما منتظر شفاعت زهرائیم
شهادت حضرت فاطمه زهرا س بر شما افسر گرامی تسلیت باد

پاسخ:
سلام
تسلیت ...
..سلام علیکم...
از ذوالفقار و نام علی کینه داشتند
یکجا حساب کینه شهر با تو صاف شد!!!
به روزم...
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
سلام ...
ایشالا خدمت میرسم
 سلام دوست عزیز
وقت بخیر
بامطلبی جدید باعنوان_پست عجیب _
منتظر حضورگرمتان خواهم بود
یاعلی
پاسخ:
سلام
ایشالا خدمت میرسم
یاعلی
بگو یه نفر میخ درو در بیاره...
.
.
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ...
۱۳ فروردين ۹۳ ، ۰۳:۱۳ علی ابراهیمی
با سلام و عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س)، با مطلب خانه سالمندان=خانه فراموشی به روزیم. منتظر حضور و نظرات زیبای شما هستیم.
پاسخ:
سلام
تسلیت ...
ایشالا خدمت میرسم ...
سلام.
با کلیپ صوتی مراسم فاطمیه گروه سیره شهدای شهرستان محلات به روزیم.
جلسه عزاداری(1393/01/12)
منتظر شما و نظرات شما هستیم...
یا زهرا
التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنون ، چشم ...

یاعلی
سلام بزرگوار. ایام بی مادری تسلیت.
وبلاگ خوبی دارید.
با تبادل لینک موافق بودید درخدمتم.
یازهرا.
پاسخ:
سلام
تسلیت ...
ممنون ، چشم ...

یاعلی


این حادثه بر هیچ کجای تو نگیرد

بین نفس سینه ی من فاصله افتاد
تا اینکه در این شهر صدای تو نگیرد

تا این سپر تا شده ات فایده دارد
ای کاش مرا از تو خدای تو نگیرد

پهلو زدم آنقدر که مسمار بیفتد
تا موقع رفتن به عبای تو نگیرد

افتادن من در وسط کوچه صدا کرد
آری خبری نیست برای تو نگیرد

من شیشه سپر میکنم امروز برایت
تا سنگ سر کوچه به پای تو نگیرد

تو خواستی اینبار فدایم شوی اما
من خواستم اینبار دعای تو نگیرد

علی اکبر لطیفیان


التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم ...
به روزم
التماس دعا یا علی
پاسخ:
محتاجیم
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی