عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۴۷

ایـوان نـجــف ...

   ای خدا حبّ علی اهل تـمـنا را بـس

                از دو دنیای تو، ایـوان نجـف ما را بـس ...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
عـــطـش ...

نظرات  (۱۸)

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
ای جانم ... خدا بخواد برامون ... السلام علیک یا اخی رسول الله ... السلام علیک یا امیرالمومنین (ع)
پاسخ:
ان شاءالله ...
سلام 
عیدتون مبارک...

امام علی علیه السلام فرمودند:

مؤمن آن کسى است که خود را به جهت رفاه مردم در زحمت بیندازد و دیگران از او در أمنیّت و آسایش باشند.

بحارالأنوار: ج ۷۵، ص ۵۳.
پاسخ:
سلام
به همچنین ...
ممنون
 
آن را که جای نیست همه شهر جای اوست

درویش هر کجا که شب آید سرای اوست

بی‌خانمان که هیچ ندارد بجز خدای

او را گدا مگوی که سلطان گدای اوست

مرد خدا به مشرق و مغرب غریب نیست

چندانکه می‌رود همه ملک خدای اوست
اللهم الرزقنا زیارت علی بن ابی طالب فی الدنیا و شفاعه علی بن ابی طالب فی الاخره...

عیدتون مبارک...
پاسخ:
آمین

ممنون،
به همچنین ...

 دعای امّ داوود تمام می شود. به ساعت نگاه می کنم. حدود بیست دقیقه ای وقت باقی مانده تا پایان مهمانی. سخنران مراسم ما را دقایقی به حال خود وا می گذارد. صدای گریه و نجواست که توی صحن مسجد جامع می پیچد. هرچند هستند هنوز کسانی که غافلند و خودشان خبر ندارند. آرام نشسته ام وفکر می کنم. سخنرانی هم تمام می شود. تازه دارم می فهمم که دیگر وقتی نمانده، انگار خودم هم از غافلین بوده ام. همیشه همین طور است. روز آخر که می شود پشیمان می شوی ازینکه چرا دو روز قبل را خوب استفاده نکرده ای، که چرا همان ساعات اندک را هم خوابیده ای.

مناجات التائبین امام سجاد(ع) همدم این لحظه های من می شود: خدایا بنده ی فراری جز به درگاه مولایش به کجا باز گردد؟". دلم نمی خواهد این لحظه ها تمام شود. دیگر به ساعت نگاه نمی کنم. فقط می خوانم "یا مجیب المضطرّ ، یا کاشف الضرّ... . گوشه ی چشمی به آسمان دارم و ترس از غروب آفتاب. شنیده ام نزدیک ترین حالت بنده به معبود سجده است. ذکر سجده ام ذکر توبه است، حرف دیگری ندارم بزنم، شرمنده ام. آبرویی ندارم که از درگاهش چیزی بخواهم.می روم توی حال خودم.

صدای اذان بلند می شود. حیرت زده ام، به آسمان نگاه می کنم. یعنی تمام شد؟ خدایا تمام شد؟ داری بیرونمان می کنی؟ باور نمی کنم خدایا. از اینجا بیرونمان کنی کجا برویم؟ مهمانی ات تمام شود دلمان به چی خوش باشد؟ از اینجا  بهتر هست؟ پرتمان می کنی دوباره توی لجنزار دنیا؟ وسط ان همه شلوغی و کثیفی و نامردی و بی غیرتی؟ دلم می خواهد همین لحظه بمیرم. دعا می کنم که بمیرم و نروم از اینجا بیرون. من که می دانم پایم را که از این در بگذارم بیرون همه چیز و همه کس و خدا یادم می رود. کاش همین الان دنیا بایستد و من تمام شوم. فایده ای ندارد اذان تمام می شود. باید نماز بخوانیم و بعد هم خداحافظ ای خانه ی خدا.

می روم توی صف افطاری،"در مسجد باز است، خانمها می توانند تشریف ببرند بیرون". می بینی؟ همه دست به دست هم داده اند که تو را بیندازند بیرون. برو که لیاقتت همین قدر بود. برو و در حسرت خودت بمیر. امشب افطاری نمی خواهم. فقط بگذارید بمانم! اما مگر می شود ؟ آن بیرون منتظرت هستند. هنوز حیرانم.

هنوز هم نمی فهمم چه کرده بودم که خدا دعوتم کرد. انگار امسال از سالهای پیش آدم تر بوده ام که انتخاب شدم.سفره جمع شد. دعا می کنم آدم بمانم.

پاسخ:
سلام
التماس دعا ...
میلاد بر شما مبارک
پاسخ:
ممنون
به همچنین ...

انشاالله اگر عمری باشه میرم اعتکاف.

همین جا میگم که توی ثوابش(اگه چیزی داشته باشه)همه ی شما ها شریکید.

باید بگم من تمام ثواب کارای خوبم رو(در تمام عمر) به شما دوست عزیز شیعم هدیه میکنم.این هدیه روز پدر به شماست.


پاسخ:
سلام
التماس دعا
 تکفیر نما عقربه ی قبله نمارا
چون اوست که سمت تو نشان داده خدا را
.
.
سلام
عید بر شما مبارک
پاسخ:
سلام
به همچنین ...
..سلام علیکم...
خمـیر خــــاک آدم(ع)  چــون سـرشـــتند      

چو برمیخاست آدم یا عــــــــلی(ع) گفت


  که در روز ازل قـــــالــوا بــــــــــــــلا را     

 هر آنچه بود عالم یا عـــــــلی(ع) گفت

بـه هــــنگــام فـکـنـــدن داخـــل نــــار      

خلیل الله اعظــم یا عــــــــلی(ع) گفت

   عـــــــلی(ع) درخم به دوش آن پیمـبر      

قدم بنـهاد و آندم یا عــــــلی(ع)  گفت



میلاد مولود کعبه مبارک...

دعوتید ...



پاسخ:
سلام
تبریک ...
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
...

من که حیران تو حیران توام می دانم
نه فقط من که در این دایره سرگردانم


همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد 
شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد


کعبه از راز جهان راز خدا آگاه است
راز ایجاز خدا نقطه ی بسم الله است


کعبه افتاده به پایت سر راهت سرمست
«پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست»


کعبه وقتی که در آغوش خودش یوسف دید
خود زلیخا شد و خود پیرهن صبر درید


کعبه بر سینه ی خود نام تو ای مرد نوشت
قلم خواجه ی شیراز کم آورد، نوشت:

«ناگهان پرده برانداخته ای یعنی چه
مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه»


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست


روز و شب از تو قضا از تو قدر می گوید
«ها علیٌ بشرٌ کیفَ بَشر» می گوید

 

 ...


میلادش بر همه مبارک

و بر مردان مرد صفت هم مبارک تر...

پاسخ:
سلام
تبریک ...
۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۰۶ سیدعلی حسینی
ایوان نجف عجب صفایی دارد...


سلام 
عیدتون مبارک...

یاعلی
پاسخ:
سلام
به همچنین ...
یاعلی 

مبارک باشه...
پاسخ:
به همچنین ...
سلام و رضوان خدا
عیدتان مبارک
و
حاجت دلتان روا ان شاءالله

یازهرا
پاسخ:
سلام
به همچنین ...
سلام
چقدر اسم وبلاگتون زیباست،و مطالبتون هم خیلی عالی هستند و اثر گذار.
عیدتون مبارک
با مطلب خدایا مرا ببخش در خدمتیم !
نظر یادتون نره
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون ...
عید شماهم مبارک ...
اگر آتش به زیر پوست داری
نسوزی گر علی را دوست داری
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۱ فدایی یوسف فاطمه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
عکس روح رو مست میکنه و دل رو عاشق...
ایوان نجف عجب صفایی دارد ..
...
و دلتنگیم...دلتنگ......
خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد
آرزومند نگاری به نگاری برسد
التماس دعای  فرج
پاسخ:
سلام ...

اللهم ارزقنا حرم ...
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۰ واژه های بلوری...

بسیارزیبا..

مدد ز غیر تو ننگ است، یا علی مددی
زمانه بر سر جنگ است، یا علی مددی


پاسخ:
یاعلی مددی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی