عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها

 

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۱۳
عـــطـش ...

نظرات  (۲۵)

۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۵:۵۲ یه بنده خدا
 سلام اگر مایل به تبادل لینک هستید مارا به اسم (شاهکارهای حمیدعلیمی)وآدرسmasterpiece-alimi.blog.ir لینک کنید وبه ماخبر دهید 
التماس دعا
پاسخ:
سلام ...
سلام وبلاگ خوبی داری خوشحال می شم از وبلاگ من هم دیدن کنی و تبادل لینک کنیم
وبلاگ من در زمینه کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد از بیت کوین هست خوم هم بیت کوین هایی را که از این طریق کسب کنید را خریدارم .
آدرس وبلاگ من : Http://IRBTC.blog.ir
بازدید روزانه وبلاگ من حدودا 250-1200 نفر هست .
پاسخ:
سلام
ممنون ...

سلام دعوتید به مطلب

شاید آخرین نفس

پاسخ:
سلام
ممنون، چشم ...
۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۱:۲۲ ف.م. آسمان
ولی وصل تو را خواهد کشت...

سلام
بسیار عالی

حق حق مدد
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از حضورت ...
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۹ تک تیرانداز
سلام دلاور، خدا قوت
تک تیرانداز با طرح و مطلب جدید پذیرای همسنگران عزیز میباشد.
منتظر حضورتان در سنگر تک تیرانداز هستم.
یا علی.
پاسخ:
سلام
ممنون ...
ان شاءالله خدمت میرسم
۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۵ تک نویسی...
ثروتمندی ؟

http://taknevisi.blog.ir/post/77

سلام
با مطلب "از یک گل یک فوتبالیست به چه جاهایی میرسیم!" بروزم.
پیشنهاد میکنم سر بزنید.
یا علی

پاسخ:
سلام
چشم ...

شخصی برای شهید نواب صفوی نوشته بود: بیماری روحی دارم، چه کنم؟ او در پاسخ نوشت: گل درخت «سخاوت» و مغز حبّه «صبر» و برگ «فروتنی» را به ظرف «یقین» بریز و با وزنه «حلم» آنها را بکوب و با هم مخلوط کن و سپس آن ها را با آب «خوف» از خدای متعال، خمیر نما و با جوهر «امید» رنگ بزن و در دیگ «عدالت» بجوشان. بعد از آن، در جام «رضا و توکل» صاف کن و داروی «امانت و صداقت» بدان مخلوط نما و از شِکر «دوستی» آل محمد (ص) و شیعیان ایشان به مقدار کافی بر آن بریز و چاشنی «تقوا و پرهیزکاری» بر آن اضافه کن و هر روز با «ذکر» خدا در پیاله «توبه» قدری بنوش تا بهبودی حاصل شود .

۱۴ تیر ۹۳ ، ۱۴:۳۱ آشــیــــــان
به افتخار لایک های بی امان!
به افتخار او که جنگید؛
با خودش
و با خدایش...!
نصــــــر من الله و فتــــــح غریــــــب...
سلام
       طاعات قبول
            به آشــیــــــان دعوتید.
یا زینب (س)
پاسخ:
سلام
به همچنین 
ممنون ، ان شاءالله خدمت میرسم

و هر کس که عشقم او را بکشد، خود خون بهای او هستم...




گفتم نرو
خندید و رفت
پروانه زندگی کردندو پروانه وار گرد شمع ذات اقدس الهی سوختند...
 به هر حال
پروانه ها می سوزند...

سلام
زیبا بود
خدا قوت
پاسخ:
سلام
ممنون ...
...و خوشا پروانه بودن...
خوشا از وصل مردن!



(التماس دعا.)
پاسخ:
محتاجیم ...
۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۱۴ محب علی(ع)

یااباعبدالله

بس که خوردم غم تو روضه من باطل شد

نرخ کفاره ی این خوردن عمدی چند است؟

۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۰ 彡♥خـادم المهدی♥彡
به کوری چشم عوامل فتنه شربت شهادت را خنک مینوشیم!
به نام او
ضمن پوزش به دلیل تاخیر در به روز کردن وبلاگ شوق وصال
مطلب بسیار جالب و تاثیر گذاری بود
بنده هم با مطلبی با عنوان دلم گرفته به روز هستم
منتظر هستم
یا علی
التماس دعا
موفق باشید

پاسخ:
سلام
ان شاالله خدمت میرسم

محتاجیم
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۲ رضا زارعی
زیبا بود
+
آپم
پاسخ:
ان شاالله خدمت میرسم ...
۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۰:۵۴ ܓ✿◥چشم مجنوטּ◣ܓ✿

 دلـــم مُهرِ عشق تو را می خواهد...

مهری که آرزو دارم روزی بر شناسنامه ام حک شود...

 

˙·٠•●♥اللهم الرزقنا توفیق شهــــــادة فی سبیلک♥●•٠·


پاسخ:
آمین ...
۱۶ تیر ۹۳ ، ۰۴:۳۳ گــم شـــده...!!!
سلام
زیبابود...
وبلاگ زیبایی دارید
موفق باشید
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون، لطف دارید

یاعلی
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۴:۲۶ فدیناه بذبح عظیم
امیرالمومنین حیدر:
قدر هر کس به اندازۀ همّت اوست 

پروردگارا

شرمسارم از این همه ریا و دقل بازی

دلهایی که نور تورا ندیده اند اما زبان و ظاهر آنها تو را فریاد می زند . . .

سلام علیکم

ان شاء الله مشکلمون زودی تموم شد و برگشتیم

دعوتید همسنگر 

یاعلی
پاسخ:
سلام
الحمدلله ...
ان شاالله خدمت میرسم
برای همین هجران بهتره تا وصل ...
پاسخ:
!!!
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۳:۵۰ ܓ✿◥چشم مجنوטּ◣ܓ✿
آیا این همزمانی ها تصادفی است؟!

منتظر نظرات شما هستیم.
پاسخ:
چشم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی