عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۴

عـطــر لـب مـادرم ...

                                                 

هرچه دارم همه از عِطر لبِ مادرم است

      عوض قصه به بالای سرم گفت حـسـیـن ...

موافقین ۱۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰
عـــطـش ...

نظرات  (۲۶)

یا حسین(ع)
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۴ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
جانم حسین ...
سلام...
من خیلی وقته به روزماااا(روزانه حداقل با 20 پست)....از دست ندید....
از ما گفتن بود...همه اومدن جز شما.....
یا علی
پاسخ:
سلام
چشم ...
ان شاءالله خدمت میرسم
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۰:۴۳ از تبار باران
یــــا حسیــــن
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۷ ی آنتی زایون
سلام بانو
ممنون بسیار عالی ..
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۲ ✿ηαℨ ʟḯ✿
هرچه داریم به خاطر اهل بیت و نیم نگاه بابرکتشونه
یا حسین...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۲۲ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
درود بر شما

پاسخ:
سلام
ممنون ...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
 توهینی بی شرمانه به چفیه به عنوان نماد خاطرات روزهای جهاد و حماسه
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۲ مردی بنام شقایق ...
حسین جان

سنین کودکی ام یاد داده مادر من
بگویم و بنویسم سرم فدای شما...

+
من غم عشق حسین با شیر از مادر گرفتم

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۸ انسان غریب

درِ خونت حسین دیگه اسیر شدم

 جوونیمو دادم خوب جایی پیر شدم

 منو یادت نره لحظه آخرم منو یادت نره عمریه نوکرم 

منو یادت نره وقت مردن بیا بالاسرم

اربابم حلالم کن اربابم حلالم کن...

۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۳۸ فانوس جزیره
سلام علیکم
هرچه داریم مدیون مادران هستیم
ممنون از دعای خیرتون
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۰ مهدی، قلب تپنده شیعه
سلام

آن کودک استوار را باور کن

لب‌تشنۀ بی‌قرار  را باور کن

تکلیف عطش برای او حتمی شد

شش‌ماهۀ روزه‌دار را باور کن

یا علی اصغر...

پاسخ:
سلام ...
رحمت به مادرم که مرامجلس توبرد
این شوق اثرآن شیرمادراست
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۱۰ .•.✿.دلآنهـ هآی انتـظآر.✿.•.
سلام 

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع)...
............................
دختری که خشم صهیونیست‏‌ها را برانگیخت..

+بروزم
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم
یا حسین(ع)...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۵۳ حسین کریمی
به به
خیلی زیبا
یاحسین...
۲۱ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۶ منور الفکر
بابی انت وامی واهلی ومالی و ولدی واسرتی ونفسی...
در زندگی به هیچ کس اعتماد نکن ... !!!

آینه با تمام یک رنگیش

دست چپ و راست را به تو

اشتباه نشان میدهد ... !

۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۴۲ 彡♥خـادم المهدی♥彡
╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍ 
میگن گریه کن حسین شفاعت میشه

آقا یک عمر بر درت گریه کرده ام ...
شفاعت نه ... 
یک نظر کربلا مرا بس است
╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍╍●╍ 


اللهم ارزقنا کربلا
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
۲۲ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۱ منجی مهربان
إنی أحِبُکَ یا حسین
خیلی زیبا بود ...
عوض قصه ...... والا تازه به جای شیر هم اشک داد به ما
---------------------------------------------------------------------------
 مشتی
شرمنده که بی دعوت اومدم به محفلتون ولی ....
اومدم که دعوتتون کنم به خوندن چند تا مطلب 
و این بار ...

الگوی من آن زن برهنه است نه تو آقای شهید ...
تقوایی که به تقی ، وا می رود ...
قرآنی که می خواندیم ...
عمل نکنید ...
با تو‌ام ای من...
و ...


http://nishtar.ir/


منتظرتون هستیم 
 (س)یا زهرا

پاسخ:
سلام
خوش آمدین ...

ممنون، ان شاءالله خدمت میرسم

دســت خودم نبود که گشتــم گدای او
مـن با حسـیـن رابطه ام خانوادگیست!

پاسخ:
به به 
السلام علیک و صلی الله علیک یا اباعبدالله...
سلام.ممنون ک ب من سر زدین..
وب عالی داری.موفق باشی
پاسخ:
سلام
همچنین ممنون از حضور شما
ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی