عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها

امام محمدباقر علیه السلام :

هر چشمی روز قیامت گریان است ، جز سه چشم:
چشمی که در راه خدا شب را بیدار باشد،
چشمی که از ترس خدا گریان شود، 
و چشمی که از محرمات الهی و گناهان بسته شود.
"کافی/ ج 2/ ص 80"


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۱۰
عـــطـش ...

نظرات  (۱۲)

 

خدایم را دوست دارم....

همان خدایی که:

دغدغه ای برای از دست دادنش را ندارم

همان خدایی که مرا در آغوش گرفته

و از مسیر گل و لای عبور می دهد

خدایم را عاشقانه دوست دارم و می پرستم

نه ترسی دارم برای نابودی اش و نه غمگینم در نبود حضورش

او همیشه به من لبخند میزند و مرا عاشقانه دوست دارد

و همیشه میگویم:

که من تنها خدا برایم کافیست....

پاسخ:
الهی و ربی من لی غیرک ...
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۳:۵۳ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
السلام علیک یا محمد بن علی، ایّها الامام الباقر یابن رسول الله ...
.....................
سلام
تشکر از شما
انشاءالله همیشه موفق باشید
در پناه حق
پاسخ:
سلام
ممنون ...

یاعلی
اللهم ارزقنا 
کاش عطایمان کنند
سربزنید
پاسخ:
ان شاءالله ...

خدمت میرسم ...
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۸ عباس الاسوند

امدم در پناه چشمانت

زایر هفت اسمان باشم

باقر علمِ ال پیغمبر

امدم در کلاستان باشم


روضه هفتگی سنگر...[93/7/10]ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبیا به محفل روضه!
شهادت امام محمد باقر(علیه السلام تسلیت باد)

[این نوکر بد فدای اربابی که
از جون غلام با وفا می سازد]

یاعلی-التماس دعا
پاسخ:
سلام
تسلیت ...

خدمت میرسم
یاعلی
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۸:۲۹ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

" باشد تا رستگار شویم"
پاسخ:
سلام

ان شاالله ...
۱۰ مهر ۹۳ ، ۱۹:۳۸ وادی ایمن
سلام با مطلب جدید
همسایه داری در نگاه اسلام
به روزم
منتظر نظرات خوب شما هستم

پاسخ:
سلام
خدمت میرسم 
۱۰ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۸ عمار فرهنگ
سلام
سلام بر شکافنده علوم

بروزیم با وسعت انتظارات
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم
بوی عطریار دارد جمعه ها
وعده ی دیدار دارد جمعه ها
جمعه ها دل یاد دلبر می کند
نغمه ی یابن الحسن سرمیکند
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۵:۵۸ امانت اسمانی

پروردگارا!

هر دلی که از عرفه بویی برده باشد، صدای چینش خشت های تکامل را در روح خویش می شنود.

در عرفه دعای تکامل ما را پذیرا باش . . .

.

.

.


روز عرفه، بر عارفان حق، آنان که از خیمه وجود خویش بیرون می آیند

و با آتش شوق و اشتیاق وصال، به دعا و نیایش متوسل می شوند، خجسته باد . . .


۱۱ مهر ۹۳ ، ۱۷:۵۰ در مسلخ عشق

دوست دارم که به درگاه خدا گریه کنم
دست بردارم و با حال دعا گریه کنم
در شب قدر نکردم عمل مقبولی
حال بنشینم و بر جرم و خطا گریه کنم
عرفه آمد و محزون وخجالت زده ام
دوست دارم که به مانند گدا گریه کنم


پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:


«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند»


«در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود»


پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید:

«خداوند در هیچ روزی به اندازه روز عرفه، بندگان خود را از آتش جهنم آزاد نمی‌کند».[4]

«در میان گناهان، گناهانی است که جز در عرفات بخشیده نمی‌شود».

- See more at: http://tebyan-zn.ir/News-Article/Religion_Thoughts/exemplum_anecdote_religious/2010/11/15/11486.html#sthash.1E6cFfdJ.dpuf
۱۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۱ فاطمه(یاس)
هر که را با غم عشقت سر سودا باشد
پای از دایره بیرون ننهد تا باشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی