عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها

            اگرچه این لبی که ریخته بوسیدنش سخت است

                   تقلا می کنم یک بـوسه مهمان خـودم باشی ...



تو را آورده ام اینجا که مهمان خودم باشی

شب آخر روی زلف پریشان خودم باشی

من از تاریکی شب های این ویرانه می ترسم

تو را آورده ام خورشید تابان خودم باشی

اگرچه عمه دل تنگ است، اما عمه هم راضی است

که تو این چند ساعت را به دامان خودم باشی

سرت افتاد و دستی از محاسن  چون بلندت کرد

بیا تا میهمان کنج ویران خودم باشی

سرت را وقت قرآن خواندنت بر تشت کوبیدند

تو باید بعد از این قاریِ قرآن خودم باشی

کنار تو که از انگشتر و خلخال صحبت کرد

فقط می خواستم امشب پریشان خودم باشی

اگرچه این لبی که ریخته بوسیدنش سخت است

تقلا می کنم یک بوسه مهمان خودم باشی


علی اکبر لطیفیان

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۰۶
عـــطـش ...

نظرات  (۱۰)

۰۷ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۰ ... حسینی ...

شام! ای پیچیده در حرارت عصیان!

محکم‏تر بزن این تازیانه‏ های پی در پی را که فردا از جای تازیانه‏ ها،

هزاران بهار جوانه خواهد زد. خرابه ‏هایت،

آرامگاه ملائکی‏ـست که بر دیواره‏ های ویرانِ شرم سر می‏ کوبند.

شهادت حضرت رقیه(سلام الله علیها) تسلیت باد
پاسخ:
تسلیت ...
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۴ وبلاگ شمس
سلام بزرگوار
تسلیت عرض می کنم شهادت حضرت رقیه(س) را خدمت شما و بابت حضورتان در شمس هم بسیار ممنونم.
باافتخار تمام وبلاگتان در لیست دوستان شمس قرار گرفت.
از شما می خواهم که حضورتان در شمس را ادامه بدهید تا با نقدهای شما بزرگواران حضورم در فضای مجازی مثمرثمر باشد.انشاالله
یا علی
پاسخ:
سلام
تسلیت ...

خواهش میکنم
ممنونم ..
یاعلی
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۰:۳۶ وبلاگ شمس
عــــاشق آنست که پای غــم دلــــدار بماند                           هـر که شد محـرم دل در حـرم یـار بماند
عشق شیرین حسیــــن است معمای جنـون                          وآنکه این کار ندانست در انکــــار بماند
محض لبهای حسین است که تا شور نشور                           آب حسرت شد و در چشـم گهر بـار بماند
از صـدای سخـــن عشــق ندیدم خـــوشـتر                            درس عشقی است که از نام علمدار بماند
کـــــــربلا مرکز دلهای گرفتار حســــــین                               یادگــــــــاری که در این گنبد دوار بماند
چشمهای خرابه روشن شد،السلام علیک سر، بابا

می پرد پلک زخمیم از شوق،ذوق کرده است این قدر بابا


 شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها تسلیت....
پاسخ:
تسلیت ...
سخت است وقتی روضه وصف دختری باشد
حالا تصور کن به دستش هم، سری باشد

حالا تصور کن که آن سر، ماهِ خون رنگی
در هاله‌ای از گیسویی خاکستری باشد

دختر دلش پر می‌کشد، بابا که می‌آید،
موهای شانه کرده‌اش در معجری باشد

ای کاش می‌شد بر تنش پیراهنی زیبا ...
یا لااقل پیراهن سالم‌تری باشد

سخت است هم شیرین زبان‌ باشی و هم فکرت
پیش عموی تشنه‌ی آب آوری باشد
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۲:۵۴ مسافر88 آرام
سلام
شهادت تسلیت

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین علیها سلام


دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
تسلیت ...

محتاجیم به دعا
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۴:۳۶ منورالفکر
تقلا میکنم...
۰۷ آذر ۹۳ ، ۱۸:۵۸ وبلاگ شمس
در کنگره ی عرش فروریخت بناها

تا از نفس افتاد جگر گوشه ی طاها

بر خاک تنی ماند، که آیات مقطع

برنیزه سری رفت، که الشمس ضحیها

طاها ! تونبودی که ببینی تک و تنها

آمد به سر نور دوچشمت چه بلاها

طاها ، چه بگویم که درآن شام غریبان

انگشتر خورشید کجا رفت کجاها

قرآن به هم ریخته ات را که ندیدی

در زیر سم اسب  ، درانبوه صداها

طاها چه نشستی جگر فاطمه ات سوخت

لاحول ولا قوه الا ب...الها

-این نیزه نباید برود جانب زینب

سر را بستانید از این سر به هواها

سر تاب نیاورد و نظر کرد به خواهر

آن لحظه چه می گفت اخیها بفداها

می دید چه اندازه غریب است ولی نیست

این قافله را قافله سالار...سواها

ای معنی "یا ایّتها النفس" سرتو

ای خون خدا ، مثل خدا، لایتناها

یک آیه دهان باز کن ای مصحف خاموش

مگذار در این غربت و اندوه مرا...ها!

هفتاد ودو منزل نگرانی چه کشیدم

تا می بردم قافله ی عشق کجا ها

فرزانگی آنجاست که مجنون تو باشیم

بگذار بمانیم در این حال و هواها
از:عباس شاه زیدی
۰۷ آذر ۹۳ ، ۲۳:۳۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
و چه سخت و غمگین

من خــــــــــوشبخــــت ترینم . . .
چـــون تــــــــو رو دارم . . .
عشق تو برای تمام عمرم کافیست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی