عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
 

دوستـــ دارم از غمت سر به بیابان بـزنـم

 
آن بیابان که مسیرش 
 
از نـجـفـــــــ تا کـــربـلاســتــــــــ ...
موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۹/۱۱
عـــطـش ...

نظرات  (۱۱)

راهی که پای خسته نمی شود ودل قوتی دوباره میگیرد ...
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۳۶ وبلاگ شمس
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
گذر تک تک این ثانیه های عمرم / به قدیمی شدن نوکری ات می ارزد
پاسخ:
صلی الله علیک یااباعبدالله ...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۱۲:۳۶ وبلاگ شمس

در تمام عمر با چشمان تر گفتم حسین

در غمت با گریۀ شام سحر گفتم حسین

دامنی لبریز گل در دامن خود یافتم

تاکه بایاد غمت با چشم ترگفتم حسین

باز شد بر  روی من درهای الطاف خدا

چون که با آه غمی صاحب اثر گفتم حسین

لحظه ای غافل نبودم من زیاد و نام تو

در وطن بودم اگر یا در سفر گفتم حسین

من دل گم گشته ام را یافتم در کربلا

هر زمان با ناله و سوز جگر گفتم حسین

همره زوارّ کوی تو به گوشم هر زمان

آمد از کرببلای تو خبر گفتم حسین

هیچ نامی لذتش بالاتر از نام تو نیست

چون «وفائی» در همه عمرم اگر گفتم حسین


سید هاشم وفائی

پاسخ:
یاحسین ...
از نجف تا کربلا ...
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
اربعین آمد و من باز نرفتم به حرم
پاسخ:
اللهم ارزقنا حـــرم ...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۲۱:۱۶ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

التماس دعا
پاسخ:
سلام

محتاجیم ...
۱۲ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
روزیتون 
روزیتون
روزیتون
ان شالله

پاسخ:
ان شاءالله ...

به همچنین روزی شما ...
حسین جان....
از "همه "دست کشیدم که تو باشی "همه ام"...
با تو بودن ز "همه" دست کشیدن دارد...
لبیک یاحسین(ع)...
پاسخ:
یا حسین ...
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۰:۲۹ گلبرگ دانلود
سلام منتظر حضور گرمتون هستیم ...
اربعین حسینی در راه است ...
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم ...
۱۳ آذر ۹۳ ، ۱۲:۰۰ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
کاش می شد رفت و دیگر برنگشت  ...
پاسخ:
کـــاش ...
انشالا روزی همه ی شیعیان :)
پاسخ:
ان شاالله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی