عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۲۱

صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا ...

اومدن توی خونم قدم زدن
توی کوچه بچه هامو هم زدن
شبا دیگه دور هم جمع نمیشیم
بدجوری زندگیمو بهم زدن

من میخوام مثل بهار گریه کنم
بشینم با ذوالفقار گریه کنم
تودلت پُره منم دلم پره
پس کمی بخواب بذار گریه کنم

من میخوام به پات تمنا بیارم
اشکمُ و برا مداوا بیارم
پیش دست تو خجالت میکشم
تو خونه دستمو بالا بیارم

فاطمه حرف جدایی کم بزن
خودت این تابوتِتُ بهم بزن
بچه ها دارن تماشات میکنن
هر طوری شده پاشو قدم بزن


"علی اکبر لطیفیان"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۲
عـــطـش ...

نظرات  (۵)

۱۲ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۲ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
شینم یا ذوالفغار گریه کنم....

التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ...
یا زهرا(س)
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۳۳ سید محمد هادی اعرابی
اگر می شود می توانی بمان...
پاسخ:
ممنونم اگر نروی
میمیرم اگر بروی
از پیش من مرو ...
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۰۰ فریاد بی صدا
مادرم رفت پشت در، اما...
پاسخ:
وای مادرم ...
آقای من..
قرار نیست فقط غروبهای پنجشنبه تا غروب جمعه
سراغت را بگیریم..
قرار نیست فقط جمعه ها انتظار ظهورت را بکشیم..
آری..
شنبه هم میشود از دوریت ناله سر داد..
یکشنبه هم میشود انتظارت را کشید..
دوشنبه هم میشود دنبال گمشده گشت..
سه شنبه هم میشود با آقا درد دل کرد..
چهارشنبه هم میشود به خاطر آقا گناه نکرد..
یا بن الحسن
دوریت درد بی درمان است
ای پسر فاطمه
امروز جمعه نیست اما دلم برایت تنگ است
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی