عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۴۶

بـده پـنـاهـم ...

دلـم گـرفـتـه ...

دل من از عالـم و آدم گـرفـتـه

بـده پـنـاهـم ...

نـوکـرت بـهـونـه حـرم گـرفـتـه

اللهـم ارزقـنـا حــــرم ...

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۳/۰۲/۲۹
عـــطـش ...

نظرات  (۳۷)

سلام.اللهـم ارزقـنـا حــــرم ...

با "إِنَّکَ أَنتَ التَّوَّابُ الرَّحِیمُ..."
به روزم
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام ...
۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۲ فدیناه بذبح عظیم
ان شالله کرب و بلا همراه شهادت نصیبتان شود
پاسخ:
ممنون ...
ان شاءالله روزی همه عاشقان ...
سلام، قربون صحن و سرای آقای رئوفم امام غریبم ضامن آهو ؛؛؛دیگه نمی تونم دوری رو تحمل کنم2سال شد؛؛ خیلی التماس دعا دلم شدیدا زیارت میخاد :((
پاسخ:
سلام ...
ان شاءالله به زودی روزیتون بشه ...
اللهم ارزقنا..
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۲:۰۷ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
امام رضاع: بعد از انجام واجبات، کاری بهتر از ایجاد خوشحالی برای مومن نزد خداوند بزرگ نیست.

 
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۵۰ حسام محرابیان

دلم گرفته...

 

به روزم.

خوشحال میشم سربزنی...

یا حق.

پاسخ:
چشم ...
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۷ عرفان اقوامی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست عزیز
با پست فوق العاده ی دانلود آهنگ های جام جهانی به روزیم .......!
یا حق
پاسخ:
سلام
چشم ...
سلام
منم اینروزا حسابی دلم گرفته
......
پاسخ:
سلام
دلـم گرفته ......
۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۷ سید محمد هادی اعرابی
دلم گرفته
دلی که بی تابه 
شبا نمی خوابه
به یاد اربابه
خیلی خرابه

پاسخ:
با تو نوا دارم
حال و هوا دارم
خاطره ها دارم
خودت میدونی ...
وقتی با وضـو پشت کیبورد بنشینی  و بسم الله بگویی دستانت دیگر در اختیـار خودت نیست ..
می شود وسیله ای برای نوشتنِ حرف حقی که باید گفته شود
دیگر از گناه فاصله میگیری ،
بوی نامحرم را نمی شنوی !.
این وضو قدرتی به قلمت می دهد که قلب را سوراخ کند و به عمقش برود و به دل برسد جایی که فقط با حرف حق است که می لرزد ...
چهار ستون دل که لرزید ، حرف حق کارش را کرده ..

حالا دیگر نوبتِ دل است که وضو بگیرد ..
بسم الله بگوید و پشت کیبورد بنشیند و دوباره مُوس را تکان دهد

-------------------------------------------------
سلسله مباحث راه عباس شدنتون زیباست
خدا قوت
پاسخ:
ممنون ...
سلام عزیزم
انشاءالله که روزیمون بشه هم زیارتشون و هم شفاعت شون.
ممنون...
پاسخ:
سلام
ان شاءالله ...
سلام بر امام رئوف....
سلام بر امام مهربان...
در شبانه روز، ترجیحا دل شب، ده دقیقه ای با خدا خلوت کن. وضو بگیر و سر
سجاده ات بنشین و به خداوند عرض کن به دیدار شما آمده ام. اگر خطاهایت و افکار
دنیوی به ذهنت آمد، چند بار استغفار کن، برطرف می شود و فضای دلت خلوت و روشن
می شود. آن گاه صلوات بفرست تا نورش بیشتر شود. اگر بر این کار مداومت نمایی، این
ده دقیقه همه ی اوقات شبانه روزت را خواهد گرفت.
حاج محمد اسماعیل دولابی

۳۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۱۴ دختران آسمان
وچه به روز گفته ای ......من هم دلم از این دنیا گرفته
پاسخ:
دلـم گرفته ...
اللهم الرزقنا ...
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۵۲ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ان شاالله به زودی در حرم باشید
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
ان شاالله ...
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۲۵ امپراطور باران
بغض میکنم از ترس روزهایی ک سهممان از هم فقط یک 'یادش بخیر' ساده باشد..
.:: بسم ع ش ق ::.

سلام
دعوتید

- بده پنـــــــــــــــــــــاهم...آه... -

حق حق مدد
پاسخ:
سلام
چشم ...
چقدر جالب
اتفاقا همین امروز داشتم فایل تصویری این شعرو نگاه میکردم
عالیه شعرش ... با دل همه بازی کرده
پاسخ:
واقعا عالیه ...
اللهم ارزقنا حرم....
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه تصویری هم هست 
آمیــن

:)
۳۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۲۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

نمی خواهم خدایم بیکران باشد
نمی خواهم عظیم و قادر و رحمان
نمی خواهم که باشد این چنین آخر
خدا را لمس باید کرد.

نگو کفر است
خدا را می توان در باوری جا داد
که در احساس و ایمان غوطه ور باشد
خدا را می توان بوئید
و این احساس شیرینی است
...

آرزو دارم حتی شد.....

اللهم الرزقنا حرم

ان شاءالله روزیتون


پاسخ:
ان شاالله ...
امور جهان بر اتفاق استوار نیست تا گاهی ایمان و عدل برپا باشد و گاهی شرک و ستم حکومت کند و عالم هستی هیچ رنگی نداشته باشد. جهان به رنگ خداست و باطل رفتنی است.....
http://darmasiran.mihanblog.com/post/49


با سلام...
ممنون از پست زیباتون...
مشهد الرضا دعا گویتان هستم

* گرفتِ یار
پاسخ:
سلام ...
زیارت قبول
خیلی التماس دعا
 سلام
تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم، نه خوشی ها را...
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد…
پاسخ:
سلام
ممنون ...
 

گفتم خسته ام ، گفتی:لاتقنطوامن رحمة الله(زمر/۵٣)

گفتم : هیچکس نمیدونه تو دلم چی میگذره ، گفتی : إن الله یحول بین المرءقلبه (إنفال/٢۶)

گفتم : هیچکسی روندارم ، گفتی : نحن أقرب إلیه لحبل الورید(ق/١۶)

گفتم : فراموشم نکردی؟ گفتی : فاذکرونی اذکرکم (بقره/١۵٢)

التماس دعا

پاسخ:
محتاجیم ...
خدای عزیزم سلام!

من تازه فهمیده ام که با این مدرک دانشگاهی هم حتی چیزی نمی دانم.یعنی فهمیده ام که حتی تعریف مفاهیم را هم بلد نیستم.مفهوم سادهای مثل "رحمت"شاید برای من معنی موفقیت را بدهد.رحمت شاید مفهومی شبیه توی چشم بودن،اوج گرفتن  جایزه های پر سرو صدا گرفتن داشته باشد.

برای من ،رحمت معنای به تمام آرزو های کوچک و بزرگ رسیدن را می دهد...
http://baketab.blog.ir/post/7

سلام صبح سبز بهاری رجبی شما سراسر پاکی و صفا التماس دعا

مراقب حرف هایی که به خودتان می زنید باشید،

شما شنونده حرف هایتان هستید!

                                                                                                                            روزتان سرشار برکت و نشاط

پاسخ:
سلام
ممنون ...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۹ قلمداد ظهور
دخترِ پُررو پُررو چشم انداخته به چشام میگه میای با هم دوست بشیم. جَل الخالق از این موجود دو پا، تو الان باید پای بچه گُنده کردن باشی؛ تو رو چه به دوست بازی...!
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۶ ₪نگـارنـده ₪
منو به حال من رها نکن، تو که برای من همه کسی...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۸ رسول حق منش
مداحی حاج رضا را هم ضمیمه اش می کردی زیبا می شد.
پاسخ:
ان شاءالله برای دفعات بعدی ...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۵۷ معصوم منتظر
..سلام علیکم...
الهی وربی من لی غیرک...
پنجشنبه آخرماه رجب ست...ومن همچنان بی توفیق...
آپم.
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
سلام ...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۲۶ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی

سلام

چندیست هوای چشم من بارانیست.....
هر خشت دلم بیانگر ویرانی ست....
بیماری دوری از خراسان دارم....
تجویز پزشک من "حرم درمانی" ست!


السلام علیک یا ثامن الحجج

ان شاءالله بزودی قسمتتون بشه...

به ما هم سر بزنید با پای دل...

پاسخ:
ان شاالله ...
چشم ...
۰۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۷ فدایی یوسف فاطمه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
امروز غروب دلم هوایی غروب کربلا شد ،خواستم بروم حرم نشد
اما ان شا الله فردا لحظه غروب بر آستان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خواهم بود تا سبک بال شوم..
التماس دعای فرج

پاسخ:
سلام
التماس دعا
سلام.
باپست ماه عسل در کربلا منتظر حضورتون ونظر های زیبای شما هستم........

خداقوت....
پاسخ:
سلام
ایشالا خدمت میرسم

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی