عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۶ آذر ۹۲ ، ۱۷:۵۷

دوست دارم ...

خوب می دونی که دلم شده تنگ کربلای تو ...




دریافت


سخن درست بگویم، نمی توانم دید

که مِی خورند رفیقان و من نظاره کنم...


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۶
عـــطـش ...

نظرات  (۲)

دردم حسین است و دوایم هم حسین است

هم درد داد و هم دوایش را به من داد

 

از حاجیان کعبه هم حاجی ترم کرد

وقتی طواف کربلایش را به من داد...


سلام

خیلی قشنگ بود.خدا خیرتون بده

اللهم الرزقنا زیارة قبرالحسین...

پاسخ:
گفته اندازآسمان ها،من ولی از کودکی
در هوای بوی خاکت بی قرارم کربلا ...

سلام ...
اللهم ارزقنا کربـــــلا
۲۷ آذر ۹۲ ، ۰۹:۳۹ فرشته محمدی
حالم خراب بود
خراب تر شد...

خیلی عالی بود
پاسخ:

حال منم خراب تر از تو

بری بدرقه کربلایی ها و ...

خیلی سخته ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی