عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۰۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۵۸

مرا ببر به حرم ...

          مرا ببر به حرم تا نرفته ام از دست

                    علاج واقـعـه قبل از وقوع باید کرد ...

          

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۵
عـــطـش ...

نظرات  (۷)

.سلام
دعوتید
...افسوس...

پاسخ:
سلام
ممنون ...
خدمت میرسیم 
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۲۳ آنتی زیون
سلام
زیبا بود ممنون .
پاسخ:
سلام ...
خواهش میکنم
دعای مادر...

...ویزید بسطامی را پرسیدند که این پایگاه به دعای مادر یافتی این معروفی (شهرت) به چه یافتی؟ گفت: آن را هم به دعای مادر، که شبی مادر از من آب خواست. بنگریستم در خانه آب نبود، کوزه برداشتم.
 
به جوی رفتم آب بیاوردم.چون بر سر مادر آمدم، خوابش برده بود. با خود گفتم که اگر بیدارش کنم من بزهکار باشم. بایستادم تا مگر بیدار شود. تا بامداد بیدار شد. سربلند کرد و گفت: چرا ایستاده ای؟ قصه بگفتم.
 
برخاست و نماز کرد و دست بر دعا برداشت و گفت: الهی چنان که این پسر مرا بزرگ و عزیز داشت، اندر میان خلق او را بزرگ و عزیز گردان
 

پاسخ:
سلام ...
ممنون از حضورتون
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۵ سفیـــر نـــور

سلام
ممنونم از حضورتون
دعامون کنید خیلی محتاجیم:((

التماس دعا
یازهرا

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم

محتاجیم به دعا ...
یاعلی
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۰ وخدایی که دراین نزدیکیست
علاج واقعه...

انشالله نصیب آرزومندان بشه...
التماس دعا
پاسخ:
ان شاءالله ...

یاعلی
۰۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۹ فاطمه آقابابایی
واقعا زیبا بود ......
پاسخ:
...
۰۷ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۸ آقای پیاده
الحمدالله کربلایی شدیم/ بالطف زینب نینوایی شدیم...
برای دریافت فایل های صوتی تشریف بیارید.
پاسخ:
چشم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی