عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۱۱ دی ۹۲ ، ۲۳:۵۴

آسمان زیر پرت بود ...

آسـمان زیـر پـرت بود زمـین افتادی

یک عبا روی سرت بود زمین افتادی

نه صدای تو به گوش کسی آن روز رسید

نه کـسی دور و بـرت بـود زمـین افـتـادی

صورتت خاکی و دستار و عبایت خاکی

مـادرت در نظـرت بـود زمـین افـتادی

«زهر ازجان توآقا جگرت رامی خواست»

آتشی بر جگرت بود زمین افتادی

ناله می کرد جوادت به سرش می زد آه

اشک در چشم ترت بود زمین افتادی

مثل یک مار گزیده به خودت پیچیدی

خوب شد که پسرت بود زمین افتادی

ولی افسوس به میدان دل خون برد حسین

نیزه از پشت زدند و به زمین خورد حسین


"مسعود اصلانی"

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۱
عـــطـش ...

نظرات  (۱۱)

فیض بردیم...
پاسخ:
التماس دعا ...
ئه
ببخشید
نخونده بودم پروفایلو :دی
زیرپوسی وبلاگ خوب خوب می‌زنی آبجی
التماس دعا
پاسخ:
سلام خواهر
خواهش میکنم ...
زیرپوسی نبوده!!!
بازم ازاین طرفا تشریف بیارید ...

التماس دعا
یاعلی

متن شعر زیبای مرحوم قیصر امین پور در وصف امام رضا علیه السلام...

چشمه‌های خروشان تو را می‌شناسند
موج‌های پریشان تو را می‌شناسند

پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی
ریگ‌های بیابان تو را می‌شناسند

نام تو رخصت رویش است و طراوت
زین سبب برگ و باران تو را می‌شناسند

از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی
ای که امواج طوفان تو را می‌شناسند

اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد
چون تمام غریبان تو را می‌شناسند

کاش من هم عبور تو را دیده بودم
کوچه‌های خراسان، تو را می‌شناسند
پاسخ:
ممنون ...
شعر نابی است....
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم ...
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۴۴ کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
سلام
خداقوتــ
ایامـــــ تسلیتـــ
همه گفتند محال است
دل خوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
آپمـــ
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاء الله
پاسخ:
سلام
تسلیت ...

دل من گم شد،اگر پیدا شد
بسپارید امانات رضا ...

التماس دعا
یاعلی
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۱ آنتی زیون
سلام
تسلیت میگم .
التماس دعا .
پاسخ:
سلام
تسلیت ...
محتاجیم به دعا
یاعلی
شما به سکو عروج من دعوت شدبد
ممنون میشم سر بزنید :)
پاسخ:
سلام
چشم ...
ممنون از دعوت
۱۲ دی ۹۲ ، ۲۱:۲۶ وخدایی که دراین نزدیکیست

پیراهن سیاه زتن دور میکنیم

آن را ذخیره ی قبرو قیامت میکنیم

اجر دوماه گریه ی برغربت حسین

تقدیم مادرش از ره دور میکنیم

پیامبر فرمورد هرکس پایان ماه صفر را خبردهد بهشت براو واجب است.

ربیع الاول مبارک...

پاسخ:
ممنون ...
تبریک ...
۱۲ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۱ فاطمه آقابابایی
]ه قدر با این شعر خاطره دارم
عالی بود واقعا ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
التماس دعا
یاعلی
سلام....
منتظر هدیه شما هستم...

http://zareh.blog.ir/post/282

ربیع الاول مبارکتان باد...
پاسخ:
سلام ...

تبریک ...
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۴۴ سراجا منیرا
خیلی زیبا

التماس دعا...
پاسخ:
محتاجیم ...
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی