عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۵

دلم شکسته ...

  


                               دلم شکسته،دلم را نمی خری آقا؟

                               مـرا به صحن بهشتت نمی بری آقا؟

                               اگرچه غـرق گناهم ، ولی خبر دارم

                               تـو آبـروی کسی را نمی بری آقا ....

 

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۵
عـــطـش ...

نظرات  (۱۵)

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۱ باران نم نم...

سلام

رو به آستانشان بایستید و با تمام وجودتون سلام بدید...ممکن نیست جواب سلامتون رو نشنوید!!!

تضمینی!!!

پاسخ:
سلام
ممنون ...
السلام علیک یاعلی بن موسی الرضا 
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۰ علی ابراهیمی
دیگر شده ام دچار وسواس بیا، بدجور به عصر جمعه حساس بیا، گفتی به عموی خود ارادت داری، این بار قسم به دست عباس بیا.
با سلام، با مطلب عید هم، عیدهای قدیم به روزیم.
پاسخ:
سلام
ممنون , خدمت میرسیم ...
درود بر احساس شما با این متن زیبا...
پاسخ:
ممنون ...
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۲ آیات نورانی

هوالنور

 

در میهمانی دیگران،

همه چیز هست،جز آن چه من می خواهم...

 

در ضیافت او،

هیچ چیز نیست،جز آن چه من می خواهم...

پاسخ:
خوش به حال هرکه در این سفره مهمان میشود ...
سلام دوست عزیز
مثل همیشه زیبا....
پاسخ:
سلام
ممنون ...
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۲۸ پلڪــــ شیشـہ اے
آقای رئوفم دلم تنگ تنگ زیارت روی ماه شماست
دلم ریش میشود به یاد شما 

ان شاءالله نصیب و روزی تون به همین زودیا
پاسخ:
سلام
ممنون ...
ایشالا برا تحویل حرمشون دعاگوتون هستم ...
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۰۶:۱۷ فریاد بی صدا
د ل من گم شد اگر پیدا شد
بسپارید امانات رضا.....
پاسخ:

و اگر از تپش افتاد دلم

ببریدش به ملاقات رضا ....

۲۶ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۱ فانوس جزیره ...
اللهم ارزقنا حرم ...


سلام علیکم
ایشاالله که به زودی بطلبند هم شما را و هم ما را ...
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
ان شاالله ...

سلام
با "زیارت سه بعدی بقیع" بروزیم.
تشریف بیارید
یاعلی

پاسخ:
سلام
ممنون ...
چشم ...
چه قدر این دمدمه های آخر سال
دل
هوس زیارت دارد. . .
پاسخ:
اللهم ارزقنا حرم ...
سلام دوست عزیز
با مطلب 
میزامپلی با زیر ابروی اضافه!
منتظر حضور گرم شما هستم.
با تشکر
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون , چشم ...
یا ضامن آهـــــــــــو!!!
السلام علیک یا بانو....
پاسخ:
یا امام الرئوف ...
خداکنه زود به زود بطلبه...
دلمون خیلی تنگه
پاسخ:
ان شاالله ...

یا امام رضا

غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش

به قطره قطره اشکم مرا به کس مفروش

پاسخ:
یا امام الرئوف ...

مثل گیسویی که باد آن را پریشان می‌کند
هر دلی را روزگاری عشق ویران می‌کند

ناگهان می‌آید و در سینه می‌لرزد دلم
هرچه جز یاد تو را با خاک یکسان می‌کند

با من از این هم دلت بی‌اعتناتر خواست، باش!
موج را برخورد صخره کِی پشیمان می‌کند؟

مثل مادر، عاشق از روز ازل حسرت‌کِش است
هرکسی او را به زخمی تازه مهمان می‌کند

اشک می‌فهمد غم ِ افتاده‌ای مثل مرا
چشم تو از این خیانت‌ها فراوان می‌کند
***
عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند
دردِ بی‌درمان‌شان را مرگ درمان می‌کند…

  مژگان عباسلو 
پاسخ:
ممنون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی