عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۰۶ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۲

قــرار بود ...

    قــرار بـود دلـم را حــــرم نگــه داری

             یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم

    ببین دوباره دلم بین جلوه هاگم شد

             ولی هـنـوز دلـت را رهـا نکـرده دلم

 


هنوز بر سر بام تو جا نکرده دلم

هنوز درد دلم را دوا نکرده دلم

 

هنوز از دل خسته نیامده آهی

خراب، عالم امکان چرا نکرده دلم

 

قرار بود دلم را حرم نگه داری

یقین که با دلتان خوب تا نکرده دلم

 

ببین دوباره دلم بین جلوه ها گم شد

ولی هنوز دلت را رها نکرده دلم

 

چه درس ها که ز یک کربلا به من دادی

و حق لطف شما را ادا نکرده دلم


جواب اینکه به عشقش چرا ندادی جان

به عاشقیش هنوز ادا نکرده دلم

 

مرا که سخت فقیرم،به خویش وا مگذار

هراس دارم از اینکه خدا نکرده دلم...

 

به دست دشمنتان باز بی وفا گردد

وحق گواست چه شبها صدا نکرده دلم...

 

که از حریم شمایم خدا جدا نکند

و از خدای، جز این ام دعا نکرده دلم

 

اگرچه کربلا رفته ام ولی جایی

چو صحن قدس هنوزم صفا نکرده دلم

 

 "مرحوم میثم کامیابی"

 


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
عـــطـش ...

نظرات  (۵)

سلام علیکم..
شعرزیبایی بود.
موفق باشید.عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
سلام
ممنون ...

یاعلی
غیرت معشوق، غیر را برنمی‌تابد. باید از هر چه غیر اوست دست شست

و.....
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۰۲ علی اکبر مجنون الحسین جان
بسم رب الحی ارواحناله لک الفدا

اللهم اشف کل مریض؛آمین یارب العالیمن

به یک یاعلی مددی همه شما محتاجم و اومدم امشب در خونه هاتون در می زنم و کاسه می چرخونم
برای اینکه به عشق شش ماهه ی حضرت رباب ؛باب الحوائج علی اضغر ابن الحسین ارواحناله لک الفدا؛
برای این پسر بچه ی زیبا که داره جونش رو با بیماری که داره از دست می ده و برای شفای همه بیمارانی که در این شبها
به دنبال یک دعای باصفا و یک قلب شکسته می گردند که دعاشون کنه و به هر شکلی که شده خداوند تبارک و تعالی
نجاتشون بده.... عزیزانم ، خواهران بزرگوارم و برادران گرامی ام؛ خدا می داند که این حقیر این بچه را نمی شناسم
اما با دیدن
 عکس زیبای این کودک دلم رفت کربلا .... بیائید امشب و این چند روز باقی مونده از ایام مادریمان
از مادر جان سادات بخواهیم که او را شفای عاجل عطا کندمادر یک آبرویی پیش خدا خرج کنه تمومه و بدون اینکه کارش به تیغ جراحی برسه ؛ یکبار دیگر خداوند
تبارک و تعالی به خانوده اش او را برگرداند ....
یک یا علی مددی بگویید و با بازنشر این مطلب بگذارید همه دعا کنند ...خلاصه یک دل شکسته و با آبرو پیش مادرجان
عزیز کرده پیدا می شه ؛ مادر حرفش رو زمین نیندازه ....
منتظر دستان پر مهرتان و جوانمردی از سر غیرت و مروت شما هستم....
هرجور که صلاح می دانید برایش نذر بردارید....
بحق مادر سادات هرچی مشکل تو زندگی دارید برطرف بشه و هرگز دچار گرفتاری نشید و دستتون پیش مردی هم بحق عموی سادات دراز نشه ...

بگید یاعلی مددی و درد و بلا نبینید ....
صفای باطنتون رو عشقه ....

http://parsisampad.blog.ir/1393/01/06/%D8%AF%D8%B9%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%B4#comments
احسنت
با دو پست جدید در همراه با شهدا بروزم



پاسخ:
ممنون ...

ای آستان قدس تو تنها پناه من

بر خاک باد پیش تو روی سیاه من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی