عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۳ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۲۱

پـسرانم همه فـدای حسین ...

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۳
عـــطـش ...

نظرات  (۱۷)

در امتداد خزان ، روزها زمستانی
و در غیاب شما ، آفتاب زندانی
جسارت است ولی یک سوال می پرسم
چقدر در پس پرده حضور پنهانی ؟
ببین برای شما جمعه ندبه می خوانند
نوادگان زمین خسته از پریشانی
چه وقت میرسد آقا نگاهتان باشد
برای شب زدگان آیت غزل خوانی ؟
چرا نمی رسی ای منتقم ببین امروز
به نیزه ها شده قرآن به دست شیطانی
دوباره پنجره ها ، زل زدن به غربت شهر
در انتظار شما ای طلوع پایانی

پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج ...
 مقام معظم رهبری:
*برای یک ملت، خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب سر و کار نداشته باشند و برای یک فرد، توفیق عظیمی است که با کتاب مأنوس و همواره در حال بهره گیری از آن- یعنی آموختن چیزهای تازه- باشد....*
..................................................................
هیئت مجازی کتاب

http://heyateketab.blog.ir/

پاسخ:
ممنون ...
به امید گوشه چشمی...
پاسخ:
ان شاءالله ...

عید است ولی بدون او غم داریم عاشق شده ایم و بدون او عشق را کم داریم ای کاش این جمعه ظهورش برسد اینگونه هزار عید با هم داریم

سلام دوست عزیز صبح نیک و سبز

ازدست دادن کسی که دوستش داریم خیلی دشواراست.

اما اکنون به این نتیجه رسیده ام که کسی کسی را از دست نمیدهد؛ زیرا‎ ‎مالک آن نیست ، و‎ ‎این یعنی آزادی ،

داشتن بهترینهای دنیا بدون آنکه صاحبشان باشی ...

سلام دوست عزیز صبح نیک

پاسخ:
سلام 
ممنون ...
..سلام علیکم..
لطف بفرمایید آپ کردید اطلاع بدید ماشرمنده نشیم...
شیعه دریک دقیقه...نشراین پست بنویسیدبه حساب حضرت علی...
عاقبتتون بخیر.
پاسخ:
سلام
چشم ...

یاعلی
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۴۷ فانوس جزیره ...
سلام بر بانوی بی بنین ...



سلام علیکم
ایام تسلیت باد / عاقبتتون بخیر
پاسخ:
سلام
تسلیت ...
صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو
از خمس و زکات و ضرب و تقسیم نگو
آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط...
از آنچه که ما دوست نداریم نگو
۲۴ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۲۰ سیدعلیرضاطباطبایی اصیل
یک شعربامضمون خیانت گفتم خیلی دوست دارم نظرتون روبدونم.منتظرما.ممنون
پاسخ:
سلام
چشم ...
سلام
مادری مهربان فرزندانی مهربانتر را تربیت میکنند چون ام البنین...
پاسخ:
سلام ...
کاش میتونستم بیان کنم که چقدر دلتنگ محرم شدم...
:(
هوای حسین
                   هوای حرم...
آآآآآآآآآآآآآآآآآه
پاسخ:
شکر خدا را که در پناه حسینم ...

منم خیلی دلتنگ محرم شدم ...
فقط دلم به این روضه هفتگیا خوش ...
التماس دعا
تمام هستی ام فدای حسین..
پاسخ:
یاحسین ...
سلام...

قلب....

http://zareh.blog.ir/post/271

دعوت قرآنی....
پاسخ:
سلام
ممنون ...
باب الحوائج است...
منتظر همین زبان مبارک ماست ! 
همنشین آخرت مان را می گویم،
شیطان !
پاسخ:
اعوذ باالله من الشیطان الرجیم ...
۲۶ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۵ منتظرظهورمنجی
نمی دانم کی ام آنقدردانم
علی مرتضی رادوست دارم
خدامی داند ای آل محمد
که من تنهاشما رادوست دارم
خدایاروزمحشرباش شاهد
حسین وکربلا رادوست دارم
پاسخ:
حسین و کربلا را دوست دارم ...

چه نام مرثیه واری ست "مادر پسران"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی