عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۵۳

آقــاجــــان ...

اگر حجـاب ظـهـورت وجـود پـسـت من است
              دعـا نـمـــا کـه بـمــــیـرم، چـرا نمی آیی؟
 
اللهم عجل لولیک الفرج ...
موافقین ۹ مخالفین ۲ ۹۳/۰۳/۲۳
عـــطـش ...

نظرات  (۲۲)

اللّهمّ َاَدْرِکْ بِنا أَیّامَهُ وَظُهُورَهُ وَقِیامَهُ . . .
اللهم عجل لولیک الفرج....
۲۳ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۲۰ کــربــ بلایی محـب
سلامــ
عید برشما مبارکــ
بهـ روزمـ با :
آقای مهربانمــ ...
میدانی آنها کهــ از چشم می افتند ، کجا می افتند ؟
دنبال خودم میگردمــ ...
اللهم العجل لولیک الفرج
التماس دعا
یازهراکربــ بلا ان شاءالله
سلام مومن !

شما دعوتین به محفلی از رندان ....


این بار با مطالبی با عنوان :
و باز شدیم مشغول ...
(اندر احوالات جام جهانی )

منتظرتون هستیم 

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۲ فدایی یوسف فاطمه
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم...
به امید حضور برای ظهور
التماس دعای فرج
همیشه نوکر از ارباب خود باخبر است
از یاد بردمت ای دوست که از تو بی خبرم
برای اینکه بیایی نکرده ام کاری
مرا ببر که برای تو درد سرم

سلام
میلادش مبارک
خدا نخواسته باشه این همه دعاهای خیر خانمی...
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۵۵ محدثه انصاری
به امید ظهور
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۸:۰۸ سراجا منیرا
سلام؛ حتماً گوش کنید

نماهنگ صوتی وعده های روحانی | وعده های یک سال اخیر

اگر حجـاب ظـهـورت وجـود پـسـت من است
                 دعـا نـمـــا کـه بـسوزم، به پای آمدنت..
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۳ ی آنتی زایون
اگر حجـاب ظـهـورت وجـود پـسـت من است
              دعـا نـمـــا کـه عوض شم، چـرا نمی آیی؟
 

از برای حرم ات این دل من آشوب است

نکند ســنـگ به پیشـــانی گنبد بزنند...

جان چه قابل....

الا یا اهل العالم انا المهدی!

آیا نمی شد این جمعه، همان جمعه شود؟!

آری!

اما اگر من و تو می خواستیم!

همانند آب خواستن تشنه در حال مرگ؛

مثل هاجر...

" صراط " می گوید :
برای رسیدن به عبودیت نخست باید سر در لاک خود فرو برد و خلوت گزید و طرحی برای ساختن ساختمان آینده رقم زد. اما ماندن در خلوت تا پایان, پاسخگوی روح پرسشگر آدمی نخواهد بود.

*هیئت مجازی کتاب...

http://heyateketab.blog.ir/post/90
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۶ منجی مهربان

سلام وقت تون بخیر .

بروزم : بلا به دور!!

لطف می کنید در این دو وبلاگ (بنده) هم حضور پیدا کنید.

http://yanabii.blogfa.com/

http://parekab.blogfa.com/

در پناه حق سر بلند باشید.

۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۷ گلبرگ دانلود
سلام بر شما ، به مناسب نیمه شعبان قالب زیبای مهدی رو طراحی کردیم .منتظر حظور گرمتون هستیم.
برای آمدنت
شهر را آماده کردیم
اما
خودمان را نه..
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
حسین فریاد می زند: "هل من ناصر ینصرنی؟"

و من درحالی که نمازم قضا شده است می گویم:

لبیک یاحسین! لبیک...

حسین نگاه می کند لبخندی می زند و به سمت دشمن تاخت می کند...

و من باز می گویم:

لبیک یاحسین!لبیک...

حسین شمشیر می خورد من سر مادرم داد می زنم و می گویم:

لبیک یا حسین!لبیک...

حسین سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم:

لبیک یا حسین! لبیک...

حسین از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس نگاه های

حرامم فریاد میزنم

لبیک یا حسین ! لبیک...

حسین رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟

من محتاطانه دروغ میگویم و باز فریاد می زنم:

لبیک یا حسین لبیک...

حسین سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، حسین به من نگاه

می کند می گوید: تنهایم یاریم کن...

من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک...

خورشید غروب کرده است...

من لبخندی می زنم و می گویم:

اللهم عجل لولیک الفرج...

به چشمان مهدی خیره می شوم و می گویم:

"دوستت دارم تنهایت نمی گذارم..."

مهدی به محراب می رود و برای گناهان من طلب مغفرت می کند...

مهدی تنهاست...حسین تنهاست..
32757
من این را میدانم اما ...

وای برمن
سلام 
متشکر استفاده کردم
یاعلی
به راه باشیم تادرراه باشد....
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۰۲ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
شاید این جمعه بیاید...
انتظار یعنی :
انتظار یعنی دروغ نگفتن.
انتظار یعنی غیبت نکردن.
انتظار یعنی تهمت نزدن.
انتظار یعنی نماز به موقع خواندن.
انتظار یعنی زکات دادن .
انتظار یعنی چشم خود را کنترل کردن.
انتظار یعنی قدم صحیح برداشتن .
انتظار یعنی عمل به قرآن.
انتظار یعنی احترام گذاشتن .
انتظار یعنی با ادب بودن.
انتظار یعنی کنترل سخن داشتن.
انتظار یعنی راستگو بودن.
انتظار یعنی امانت دار بودن.
انتظار یعنی خشم خود را فرو بردن.
انتظار یعنی بخشنده بودن.
انتظار یعنی هر لخظه به یاد خدا بودن.
انتظار یعنی دیگران را کوچک نشماردن.
انتظار یعنی علی وار بودن.
انتظار یعنی دیگران را مسخره نکردن.
انتظار یعنی امر به معروف کردن.
انتظار یعنی نهی از منکر کردن.
انتظار یعنی در راه خدا جهاد کردن.
انتظار یعنی ...
آیا می توانیم خودمان رایک منتظر بنامیم؟
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی