عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها

 

نمی خواهم قیامت غیر تو مال کسی باشم

به غیر از کربلا حیف است دنبال کسی باشم

 

به دنبال تو می گردم در آنجا مثل این دنیا

تویی آمال من ،من از چه آمال کسی باشم

 

سری دارم اگر بر تن امانت دار دلدارم

نمی خواهم خیانت کار اموال کسی باشم

 

سری بر نیزه می بینم تنی بر خاک روز و شب

به سینه محرم اسرار گودال کسی باشم

 

سر و روی امام نی سوارم بس که مجروح است

نمی خواهم دگر جویای احوال کسی باشم

 

نه حالی مانده در حالم نه عیدی مانده در عالم

چگونه با چنین منوال خوشحال کسی باشم

 

به بامی اوج می گیرم که خود از موج خون پرزد

برو ای نفس تا من هم پر و بال کسی باشم

 

به بال سوخته آموخته دل ،پر گرفتن را

خوش آنروزی که در آتش سبک بال کسی باشم

 

مدال آتش عشقت به سینه سوز می بخشد

که من رسواترین دل بر لب و خال کسی باشم

 

عطش را تشنه ام یاران که آتش می زند بر دل

که من شرمنده حلقوم اطفال کسی باشم

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۳/۰۳/۳۱
عـــطـش ...

نظرات  (۲۲)

سلام
زیباست سروده خودتونه؟؟؟
پاسخ:
سلام
نخیر ...
شاعرشو نمیشناسم !!!

بی سر و سامان تو ام

یاحسین.........

سلام عزیز
خداقوت
شعر پرمحتوا و عمیقی بود
روزیتان ان شاء لله

امام على علیه ‏السلام :
مَنْ وَثِقَ بِاَنَّ ما قَدَّرَ اللّه‏ُ لَهُ لَنْ یَفوتَهُ اسْتَراحَ قَلْبُهُ؛
هر کس اطمینان داشته باشد که آنچه خداوند برایش تقدیر کرده است به او مى ‏رسد، دلش آرام مى ‏گیرد.
غررالحکم، ح 8763 .

اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
ممنون ...
ان شاءالله ...
شهید چمران ره :

خدایا من کوچکم ، ضعیفم و ناچیزم ، پرکاهی در مقابل طوفانها هستم ؛ به من دیده ای عبرت بین ده تا ناچیزی خود را ببینم و عظمت و جلال تو را براستی بفهمم و بدرستی تدبیر کنم.

خدایا دلم از ظلم و ستم گرفته است ؛ تو را به عدالتت سوگند می دهم که مرا در زمره ستمگران و ظالمان قرار نده.

خدایا می خواهم فقیری بی نیاز باشم که جاذبه های مادی زندگی مرا از زیبایی عظمت تو غافل نگرداند.

خدایا خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکشهای پوچ مدفون نشوم.
شـــده ام نوکـــر ارباب به لطــف پدرم
شـــکر آن رزق حلالـی که مــرا نوکـر کــرد
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۲۰:۰۲ 彡♥خـادم المهدی♥彡
اللهم عجل ولیک الفرج
سلام.خسته نباشید.وبلاگ بسیار زیبایی دارید.به وبلاگ همسر بنده هم تشریف بیارید.این پست رو خودم گذاشتم.برای تشکر از زحمات همسرم.
پاسخ:
سلام
ممنون ...
آدرس وبلاگشون ؟؟؟
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۵۰ سفیر سکوت
شیعه به بین الحرمین حساس است
بروزیم
کبوتر رفت مشهد تازه فهمید
 کبوتر با کبوتر فرق دارد

دعوتید ب شنیدن اشعار حسین طاهری
پاسخ:
ممنون 
چشم ...
سلام 
میشه شاعرش را بنویسید کیه؟؟
پاسخ:
سلام
شرمنده ، نمیدونم ...
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۱۶ بانوی مبارز
زیبا بود

سلام.
بسیار زیبا بود...
سروده ی خودتان بود دیگر؟...
واقعا با هر بیت اش ارتباط میشد برقرار کرد، جوری که انگار حرف دل خودمان بود!
(:

التماس دعا،
یا حق.
پاسخ:
سلام
نخیر ...
شرمنده ، شاعرشو نمیشناسم
اینجا چند روزیست خاک گرفته است....
۰۳ تیر ۹۳ ، ۰۱:۴۸ فدایی یوسف فاطمه
و اینک شرمندگی...
امام روح اله رحمه الله علیه  می‌فرمایند:
 «اگر نبود در ادعیه الّا دعاى مناجات شعبانیه، کافى بود براى اینکه امامان ما، امامان بحقند؛ آنهایى که این دعا را انشا کردند و تعقیب کردند.
تمام این مسائلى که عرفا در طول کتابهاى طولانى خودشان یا خودشان میگویند در چند کلمه مناجات شعبانیه هست، بلکه عرفاى اسلام از همین ادعیه و از همین دعاهایى که در اسلام وارد شده است از این‌ها استفاده کرده اند
یااباعبدلله....
سلام
خداقوت
به روزم...
پاسخ:
سلام 
ممنون ...
۰۵ تیر ۹۳ ، ۰۱:۲۱ تک نویسی...
از درد گفتن و و از درد شنیدن .....
با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....
۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۵:۴۸ فدیناه بذبح عظیم
سلام و رحمت
در شب جمعه و شب زیارتی ارباب التماس دعا داریم...
پاسخ:
سلام
به همچنین ...
سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید.از این بابت به شما تبریک عرض می کنم.خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم و فرصت مطالعه آن را داشتم.
خداقوت عرض می کنم و انشاالله که ثابت قدم باشید.همسنگر گرامی از شما دعوت می کنم که به وبلاگ شمس تشریف بیاورید و حتما بنده را از نقد های سازنده تان محروم نفرمایید.پست جدید بنده در مورد ماه مبارک رمضان است.
منتظر حضورتان هستم.
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون ...
ان شاءالله خدمت میرسم ...
زیبا بود ممنونم
پاسخ:
خواهش میکنم ...

قیامت هرکسی مشغول کاریست

سرو کار دل من باحسینه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی