عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۷

مــــرا دریـاب ...

به شیشه های اتاقــم دوباره هــا کردم

و از نـوشـتن اسمـت بـر آن حــیـا کـردم

به روی شیشه کشیدم شبیه یک گنبد

به پای شیشه نشستم رضا رضا کـردم

دراین اتاق که از هر طرف به دیوار است

تــو را بـرای رهـــایی خــود صــدا کـــردم

آهـــای ضـامـن هفت آسمان مـرا دریاب

که من فـقـط به هــوای تـو بـال وا کــردم

 همین که بوی تو پـیـچـیـده در نفسهایم

 به پـر کـشـیـدن در خـویش اکــتـفا کـردم

 نگاه کـردم و بر شیشه جای گنبد نیست

 به شیشه های اتـاقـــم دوباره هـا کـردم

"محمد خادم"

موافقین ۵ مخالفین ۲ ۹۳/۰۵/۰۸
عـــطـش ...

نظرات  (۲۳)

پروردگارا!

از ماه و خورشید شرمنده ایم

از انس و جان شرمنده ایم

حتی از ابلیس شرمنده ایم

که آنها در کار خود ثابت قدم بودند

و ما در عهد و پیمان با تو ثابت قدم نبودیم

خدایا ثابت قدممان کن!!

پاسخ:
آمین ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۴:۰۹ سردار خیبر
برای رد شدن از سیم خاردار باید یک نفر روی سیم خاردار می خوابید تا بقیه از روش رد بشن.
داوطلب زیاد بود قرعه انداختند افتاد بنام یک جوان!
همه اعتراض کردند الا یک پیرمرد.
گفت چکار دارید بنامش افتاده دیگه.
عجب پیرمرد سنگدلی!
دوباره قرعه انداختند بازم افتاد بنام همون جوان!
جوان بدون درنگ خودش رو انداخت روی سیم خاردار در دلها غوغائی شد.
بچه ها گریان و با اکراه شروع کردند به رد شدن از روی بدن جوان همه رفتند الا پیرمرد!
گفتند بیا.
گفت:نه شما برید من باید بدن پسرم رو ببرم برای مادرش!
مادرش منتظره...!!!

عیدتون مبارک باشه...
پاسخ:
به همچنین ...
مرا دریاب ...
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
سلام
بسیار زیبا
پاسخ:
سلام
ممنون ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۴۴ یاد گرفتم...
سلام...

عیدانه تا اینجا خواندم به  شما دوست دار کتاب :

معرفی کتاب :
پاسخ:
سلام ...
۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۳۵ مسافر88 آرام
که من فقط به هوای تو بال وا کردم

سلام
عیدتون مبارک
دعامون کنین
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
سلام
به همچنین
محتاجیم ...
سلام دوست عزیز
زیبا بود خسته نباشید...
ایام به کام
پاسخ:
سلام
ممنون ...
 

بعضی وقت ها برای اینکه قدر داشته هامون را بدونیم

لازمه که موقتا از دست بدیمشون !

در کنار تو وجودم به خدا نزدیک است

هرکه نزدیک خدا شد به شما نزدیک است

تو خودت حافظ من باش به یغما نروم

دام ابلیس به من در همه جا نزدیک است

اعتقاد دلم این است که در هئیت ها

دست احسان کریمان به گدا نزدیک است

شکوه اى نیست اگر غرق مصیبت شده ام

طالب وصل همیشه به بلا نزدیک است

تا همین جا به خدا قافیه را باخته ام

مرگ این غم زده، بى چون و چرا نزدیک است

دل بى تاب مرا روى گسل ساخته اند

غافل از یار شوم زلزله ها نزدیک است

هرکه دارد هوس کرببلا گریه کند

گریه کن ها سفر کرببلا نزدیک است

گرچه دور از حرم کرببلاییم ولى

بازهم شکر، خراسان رضا نزدیک است

علی ذوالقدر

۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ آلــــــو نــــــک . . .
با عرض سلام و تبریک عید سعید فطر

(( * * * آلونــــک را متفاوت ببینید . . . * * * ))

// www.aloonak.blog.ir //
پاسخ:
سلام
تبریک ...
مصائب حزب اللهی بودن !

۰۸ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۵۲ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
سلام
شبی که می تونه تبدیل به یه خاطره ی فراموش نشدنی بشه


پاسخ:
سلام ...
آهااااااااااااااااااااای ضامن هفت آسمان مرا دریاب ...

سلام
انتخاب خوبی بود...

حق حق مدد
پاسخ:
سلام
ممنون عزیزم
مرا دریاب :(
۰۹ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۷ امیـــــد ...
شکر زیبایی بود مرا دریاب ... احسنت

منتظر حضور گرمتون هستم به روزم 
پاسخ:
ممنون ...
چشم , ان شاالله خدمت میرسم
یا امام رضا 
غلام کوی تو هستم مرا به کس مفروش ...

سلام
ان شاء الله بزودی دعوت بشید
پاسخ:
سلام
ان شاءالله ...
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۸ سید هادی حسینی
تورو خواب دیدم ,تورویادمه
همون شب که لالاییِ مادرم...
داره بوی عطرت بهم میرسه
توی خلوت کوپه ی آخرم

توروخواب دیدم , تورویادمه
دلم کفتراتو بغل کرده بود
یه گوشه توی دفتر حاجتش
یه شاعر نگاتو غزل کرده بود

دارم میرسم ,میرسه گنبدت
هوای چشام باز بارونیه
چرا حال اینجا یه جور دیگه ست؟
چرا عشق کم نیست  ؟ارزونیه
...
ضریح تو نزدیکه ,راهش کمه
غریبی که ازراه دور اومده
نوشتن:(به خورشید هشتم سلام)
به پابوسیِ ماه دور اومده
...

مگه دست من میرسه دست تو؟
صف عاشقاتو ببین پرشده
خودآسمونم نشسته زمین
نگا کن نگا کن زمین پرشده

میشینم همینجا نگات میکنم
کنارزنی که شبیه منه
داره غرق تو میشه حس می کنم
تورو توی اشکاش صدا میزنه

یه گوشه  یکی  زل زده سوی تو
میدونم میدونی دلش خونه نه ؟
داره عاشقت میشه باهر نگاش
مث عشق لیلی به مجنونه ,نه ؟

یکی توی سجده ست چن ساعته
همه عاشق  صحن وسجاده ان
مث کفترات  توی هفت آسمون
به گلدسته های تو دل داده ان

یه بچه کنارغم مادرش
نشسته  به دستای تو زل زده
چه معصومِ ,انگاری از چشم هاش
 به چشمای معصوم تو پل زده

...
چقد عاشقات پاک وخوبن آقا
میذاری منم خاک پاشون بشم؟
آخه عاشق عاشقاتم شدم
فدای امام رضا(ع) شون بشم
.....

سفر...روز آخر...یه بغض عجیب
نگات میکنم بانگاهِ ترم
داری دور میشی ..دارم میرسم
توی خلوت کوپه ی آخرم
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۱۱:۲۸ سید هادی حسینی
سلام احوال شما؟
ظاهرا بدجوری حال و هواتون امام رضایی شده؟ ایشالا قسمتتون. و ایشالا ایشالا اربعین کربلا
پاسخ:
سلام
ممنون ...
بدجووور ، ان شاءالله 
سلام
کاش گاهی هم شیشه ی دلمون رو ها کنیم، رضا رضا کنیم.
بسیار عالی بود

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون ...
۱۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۴ ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
آهَن اَز فِیض تُو گوشِ شِنَوا پِیدا کَرد ،
شاهِد این سُخَنم پَنجِره یِ فـولاد اَست ... !
پاسخ:
به به
۱۲ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۸ زندگی زیباست
مفید بود  فردا حتما لینک هستید محتوای خوبی دارید موفق باشید 

یا حق
پاسخ:
ممنون ...

یاعلی

تنهایی من شلوغ است،پر از سوال های بی پایان.

تنهایی من به وسعت روحم بی انتهاست.

و دلم عجیب گرفته!

نه از دیگران ناراحتم ونه دلم برای کسی تنگ شده.....

فقط از خودم گله دارم ! که با من غریبه تر از هر غریبه ی دیگریست.

خدایا این روزها دارم دنبال خودم میگردم...

پیدا کردنم خیلی طول کشیده...

میترسم تو رو هم گم کنم

من استارت رو زدم خدا جون !!!

باقیش با خودت.........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی