عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
 
به سرم غیر هوای تو تمنایی نیست
   
     بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم ...
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۶
عـــطـش ...

نظرات  (۲۴)

میلاد امام رضا(علیه السلام) مبارک.
پاسخ:
تبریک ...
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۵۰ فانوس جزیره
سلام علیکم
میلاد امام رئوف بر شما بزرگوار مبارک
عیدی شما از امام رضا علیه السلام :
« سُئِلَ الرِّضا(علیه السلام) عَنِ السِّفْلَةِ فَقالَ(علیه السلام):مَنْ کانَ لَهُ شَىْءٌ یُلْهیهِ عَنِ اللّهِ ».
از امام رضا(علیه السلام) سؤال شد:
 سفله کیست؟
فرمود: آن که چیزى دارد که از [یاد] خدا بازش دارد.
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
پاسخ:
سلام
به همچنین
ممنون بابت عیدی ...

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۵۱ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام

التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم ...
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

اُطلبنی...
عیدتون مبارک
پاسخ:
به همچنین ...
۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۰۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!

باز دلم در هوس روی توست
زائر بی پا و سر کوی توست
باز هوای حرمت در سرم
می زند آتش به دل و پیکرم


*************

میطلبن ان شالله

پاسخ:
ان شاءالله ...
آقا بطلب من گدا را
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۲ امانت اسمانی

من از نزدیکی دشت محبت ، نردبانی کرده ام پیدا

که تا قصر خدا هم پلکان دارد

در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم

برایت بهترین را آرزو کردم...


فقط سیر نگاهت بکنم...

آقا بطلب:(
بیا که قبله دل، کعبه رضا اینجاست
بیا که مشرق انوار کبریا اینجاست
بیا به طور تجلی بیا به بزم حضور
بیا که معنی والشمس و والضحی اینجاست
به به ...
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۱:۴۸ سید هادی حسینی
سلام علیکم
بروزم با پست " شهدا زنده اند " 
منتظر حضور شما
التماس دعا
پاسخ:
سلام
خدمت میرسم 
۱۷ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۰۲ بانوی گمنام
زائر امام رضا
قربون گرد و غبار حرمت
قربون این حرم محترمت
قربون عاشقای دیوونت
قربون مهمونای تو خونَت
ای همه امید من،فدات بشم
اومدم اینجا که تا گدات بشم
چی میشه یک نظری به من کنی
همه دردامو ریشه کن کنی
دوست دارم پا روی چشمام بذاری
دیگه هیچ وقت پاهاتو بر نداری
آقاجون می خوام وفاداری کنی
بعد مردن تو منو یاری کنی
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ...
سلام.....
ممنوم که همیشه به پلاک عشق میاید...به جرات می تونم بگم شما تنها همسنگری هستید که زیاد به ما سر میزنید....اینو جدی میگم.....
....مارو ببخشید اگه کمرنگ شدیم.....
فقط دعامون کنید...همین....
یا علی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
به همچنین ، ممنون از حضور شما 

محتاجیم
یاعلی
سلام
قشنگ بود:) هم متن هم عکس
ممنون بابت تبریک:)
پاسخ:
سلام
ممنون از حضورتون 
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۹ از تبار باران
آقـــا بطلب ...
۱۸ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۵ شکرانه سادات
  بطلب تا که فقط سیر نگاهت بکنم ...

خیلی قشنگ بود...
بروزم

یاعلی


پاسخ:
خدمت میرسم

یاعلی
سلام علیکم ...
دهه کرامت در محضر علی بن موس الرضا ع بودیم ...
نایب الزیاره تان شدیم ...

یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون ...
زیارت قبول ...
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۲ دکـ لـ مـ هـ
آقا بطلب ...
بالایی رو هم خوندم ولی خواستم اینجا نظربذارم...
----------
من دقیقا اینجا نشستم چندباری وچه بی حال و توصیف است اینجا نشستن..خودش میداند!
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۴۲ سید سعید باباییان
سلام همسنگری...
با عنایت خداوند متعال توانستیم نسخه جامع (۱.۲)اپلیکیشن اندروید همسنگربلاگ را تکمیل کنیم...

منبع:http://hamsangarblog.ir/?p=886
دانلود مستقیم فایل زیپ:
hamsangarblog.ir/wp- 
حجم:۳.۳۴ مگابایت

امکانات اضافه شده :
۱) اضافه شدن بیش از ۱۰۰۰ حدیث موضوعی از اهل بیت علیهم السلام در قسمت ابزارها
۲) اضافه شدن دانشنامه مهدویت در قسمت ابزارها
۳) اضافه شدن وصیت نامه شهدا در قسمت ابزارها
۴) اضافه شدن باشگاه خبرنگاران جوان در سنگرهای فرهنگی
۵) اضافه شدن صفحه تماس با ما برای ارتباط بهتر با بلاگ اجتماعی همسنگری
۶) اصلاح قسمت تالار گفتمان همسنگری
۷) اصلاح چینش مطالب
و…
لطفا اطلاع رسانی کنید...
یازهرا(سلام الله)
پاسخ:
سلام
ممنون ...
ای آستان قدس تو تنها پناه من
بر خاک باد پیش تو روی سیاه من
دلم تنگ صحن گوهر شاد شده...
پاسخ:
اللهم ارزقنا ...
وقتی به مشهد تو رسیدم نسیم گفت:         

 پرونده ی سیاه گناهان عوض شده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی