عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش

بـر مـشـامـم نـرسـد بـوی حــــــــرم مــیـمــیـرم ...

درباره بلاگ
عـ ـ ـ طـ ـ ـ ش
پیوندها
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۱

لیلة القدر ...

هر انسانی را لیلة القدری هست که در آن ناگزیر از انتخاب می شود
و حُر را نیز شب قدری این چنین پیش آمد ...
عمربن سعد را نیز ...
من و تو را هم پیش خواهد آمد
اگر باب "یا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم" هنوز گشوده است
چرا آن باب دیگر باز نباشد؟ که:
"لَعَن اللهُ اُمَّةً سَمِعَت بِذلک فَرَضیَت بِه"

"بر گرفته از کتاب فتح خون"
موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۳/۰۸/۱۰
عـــطـش ...

نظرات  (۸)

۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۴۸ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه قسمت خوبی بود!!

خیلی حرفِ ...


پاسخ:
نوش جان ...
۱۰ آبان ۹۳ ، ۱۹:۵۲ فانوس جزیره - گمنام
سلام
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

اگر یادتان بود و باران گرفت، دعایی به حال بیابان کنید.
در پناه حق.


پاسخ:
سلام
ان شاءالله ...

محتاجیم
یاعلی
خدا کنه همه ما از این امتحان و این شبها سربلند بیرون بیاییم...
التماس دعا...
پاسخ:
ان شاءالله ...

محتاجیم
ای اتصال نوری ما تا خدا حسین
بی تو نبود خلقت ما کیمیا حسین
روشن تر از درخشش خورشید مشرقین
در جان ماست نور جمال شما حسین
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶ محمدمهدی باقری
اصلا حسین جنس غمش فرق میکند
یا حسین ...
۱۱ آبان ۹۳ ، ۱۹:۴۵ محمد علی رنجبر طزنجی
سلام
امروز وقتی بعد از زیارت ارباب به زیارت حبیب رفتم
یادی هم از شما کردم
باشد تا رستگار شویم
پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم
زیارتتون قبول ان شاءالله 
خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
سلام
ممنون ...
خدمت میرسم
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۵:۲۲ پلاک عشق....
من عاشقم...اما بهتر میدونم نالایقم.......کجا عاشقی....همش براتون آینه دقم.....
برام دعا کنید همسنگر........یا علی مدد
پاسخ:
محتاجیم به دعا

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی